Pogoji poslovanja

Zasebnost, piškotki in osebni podatki (GDPR)

Splošni prodajni pogoji internetne trgovine GaiaLuna, so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in napisana na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.

​V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

​Z internetno trgovino GaiaLuna  (v nadaljevanju GaiaLuna« ali »trgovina«) upravlja podjetje Damir Juretič s.p.

​Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob registraciji in oddaji naročila.

Fizična oseba je uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine GaiaLuna, pravice uporabnika in poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

​Ob registraciji v spletno trgovino, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in se povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Prav tako je vsak uporabnik avtomatično prijavljen na naše e-novičke, ki pa jih lahko kadar koli odjavi.

​Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine GAIALUNA, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

​​OSEBNI PODATKI

Gaialuna.si osebne podatke naših obiskovalcev shranjuje le pri nakupu v spletni trgovini (drugače vam težko pošljemo paket). Takrat kupec vpiše ime, priimek, email, telefon ter naslov. Tako zbrane podatke uporabimo izključno za poslovanje – dostavo paketa, obveščanje o naročilu, kontaktiranje v primeru sprememb zaloge ipd. Telefonske številke Gaialuna ne uporablja za namene neposrednega trženja (npr.  promocijskih SMSov).

​Vaše dostavne podatke delimo s Pošto Slovenije, ki vam bo težko dostavila paket, če ji ne zaupamo vašega naslova. S Pošto Slovenije delimo tudi telefonsko številko kupca, saj Pošta preko SMSsa obvešča o dostavi paketa.

Vaše podatke, vpisane pri nakupu oz. zgodovino nakupov obdelujemo le za potrebe in analizo poslovanja Gaialuna spletne trgovine in jih ne posredujemo tretjim osebam.

Gaialuna o vas nima, ne pobira in ne shranjuje tako imenovanih občutljivih osebnih podatkov.

Če na spletni strani Gaialuna ustvarite uporabniški račun, se vpisani podatki shranijo v Gaialunini bazi podatkov. Uporabniških računov in podatkov v njih (npr. telefon, naslov ipd.) ne uporabljamo za druge namene, kot za zagotavljanje hitrejšega nakupa in izboljšanja vaše uporabniške izkušnje.

​Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

​Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

​Prijava na email novice in drugo email komunikacijo

Pri prijavi na e-novice shranimo le vaš email naslov in ime. 

​Če pri oddaji spletnega naročila obkljukate tudi opcijo za prijavo na novice, vam na email naslov, vnešen pri nakupu, občasno lahko pošljemo kakšen nov recept, akcijo ali lepe novice iz Gaialune. Kadarkoli se lahko odjavite s klikom na “odjavi” v tako prejetem emailu ali s poslanim e-mailom na naš naslov , s pripisom “ODJAVA”.

​Vaš email, če se prijavite na novice, delimo s ponudnikom našega email sistema (MailChimp, za katerega veljajo vsa določila GDPR, ki ščitijo vaše podatke), ki nam omogoča pošiljanje naših pisem in druge e-komunikacije (drugače vam ne moremo poslati emailov).

​Na naše novice se lahko prijavite tudi na druge načine (vnosna polja na Gaialuna spletni strani, prenosi brošur, na naši facebook strani in podobno).

Kadarkoli lahko zahtevate izbris iz liste prejemnikov naših novic – s klikom na povezavo v emailu, z odgovorom na email ali pa nam pošljete nov email na . Tudi nam ni všeč neželena pošta, zato se trudimo, da pisem ne pošiljamo email naslovnikom, ki tega ne želijo.

​Izbris osebnih podatkov

Če želite, da Gaialuna izbriše vse vaše osebne podatke (če jih seveda sploh imamo), nam prosimo pošljite email na . Izbrisali bomo zgodovino vaših nakupov (torej vsa vaša pretekla naročila in vse podatke, povezane z njimi) ter vaš email v našem email sistemu (v kolikor ste naročeni na naše novice). Drugih podatkov o vas ne shranjujemo (kreditnih kartic, paypal računov ipd.) oziroma vas ne moremo identificirati iz njih.

Če želite izvedeti, katere podatke sploh imamo o vas (zgodovino nakupov, npr.), pišite na .

Vse o novi evropski uredbi (GDPR), ki ureja vaše in naše pravice glede uporabe podatkov, najdete na strani Evropske komisije.

Ponudba izdelkov

​Ponudba spletne trgovine GAIALUNA se ažurira in spreminja pogosto in hitro. Zato lahko prihaja tudi do sprememb cen.

​Načini plačila

​Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (ni možno pri izdelkih, ki jih ni na zalogi), pri plačilu po povzetju boste kurirju dostavne službe plačali z gotovino ali z bančno kartico (dodatno se plača tudi provizija dostavni službi za storitev plačila po povzetju, v višini okoli 1,2€),
  • plačilo ob osebnem prevzemu,
  • z bančnim nakazilom na račun podjetja Damir Juretič s.p. (po ponudbi oz. predračunu),
  • z vašim PayPal računom. V kolikor želite plačati na ta način, v postopku plačevanja kliknite na gumb “PAYPAL”, ki vas bo povezal z vašim računom, preko katerega boste nato izvedli plačilo (plačilo poteka v angleškem jeziku). V primeru plačila s Paypalom stranka plača tudi provizijo Paypala.

​V primeru plačila z gotovino ob prevzemu poštnemu uslužbencu ali dostavljalcu ob prevzemu paketa kupec izroči gotovino in pošta za kupca opravi plačilo. Pošti Slovenije kupec plača provizijo za plačilo po njihovem veljavnem ceniku.

Ponudnik kupcu izda račun, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).​

​​Plačilo s kreditno kartico

Če svoje naročilo v spletni trgovini Gaialuna plačate s kreditno kartico, Gaialuna ne shranjuje niti nima dostopa do številke vaše kreditne kartice. Podatki o kartici in plačniku (ime, priimek, naslov) se po zaščiteni povezavi prenesejo k našemu ponudniku plačil s kreditnimi karticami Stripe. To je nujno za procesiranje in izvedbo plačila. Tudi njih zavezujejo določila GDPR.​​

Cene

​Spletna cena velja za vse člane spletne trgovine GAIALUNA. Član spletne trgovine GAIALUNA postane uporabnik z registracijo v spletno trgovino GAIALUNA. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

​Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdeš v mojih e-novičkah ali drugih medijih. Kode za popust se NE seštevajo, razen v kolikor je to navedeno drugače.

​Kako uporabim kodo za popust?

Koda za popust je beseda (besedna zveza, kombinacija črk in številk,..), ki jo kot prijavljen uporabnik vpišeš v 1. koraku spletnega nakupa. Po kliku na “Dodaj” se popust oziroma ugodnost upošteva takoj zatem.

​Postopek nakupa

  1. Naročilo sprejeto. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
  2. Naročilo potrjeno. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
  3. Blago odpremljeno. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

​Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov ), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (blaga z odkupom ne sprejemamo!) Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.​

​Veleprodaja

​Če bi želeli prodajati naše izdelke, ali pa če bi želeli vaše izdelke prodajati v naši spletni trgovini, nam pišite na mail  in z veseljem vam bomo odgovorili.

​ZAVRNITEV NAROČILA

Ponudnik lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki s katerimi razpolaga ne more izvesti, zavrne.​

OBDELAVA NAROČILA

​Naročila se obdelujejo dnevno, vsako naročilo pa je oddano v roku 2-3 delovnih dni. Pri izbiri opcije plačila bančno nakazilo, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev na transakcijski račun.​

Možnosti plačila

​Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (ni možno pri izdelkih, ki jih ni na zalogi), pri plačilu po povzetju boste kurirju dostavne službe plačali z gotovino ali z bančno kartico (dodatno se plača tudi provizija dostavni službi za storitev plačila po povzetju, v višini okoli 1,2€),
  • z bančnim nakazilom na TRR račun podjetja Damir Juretič s.p.  (po ponudbi oz. predračunu),
  • z vašim PayPal računom. V kolikor želite plačati na ta način, v postopku plačevanja kliknite na gumb “PAYPAL”, ki vas bo povezal z vašim računom, preko katerega boste nato izvedli plačilo (plačilo poteka v angleškem jeziku). V primeru plačila s Paypalom stranka plača tudi provizijo Paypala.​

Dostava

​Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.  Kupec lahko izbere tudi drugega ponudnika za dostavo pošiljk. V tem primeru plača poštnino po ceniku izbranega ponudnika dostave.

Dobavni rok prične teči naslednji delovni dan od oddaje naročila, če ni dogovorjeno drugače.

Neprevzeti paketi

V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka dostavne službe Pošte Slovenije vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. 

V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in da v primeru nezmožnosti plačila ne naročajo na spletni trgovini.

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo poštne in adminstrativne stroške neprevzetega paketa v skupnem znesku 10 eur. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. Naročnik se lahko pogodbeni kazni izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. Plačilo mora biti izvedeno preko predračuna v roku 3 delovnih dni. Stranke, ki paketa ne prevzamejo in v prihodnosti ponovno oddajo naročilo v naši spletni trgovini bodo morale poravnati plačilo naročenih izdelkov predhodno oz. s plačilom po predračunu (prek upn obrazca ali spletne banke). 

POMEMBNO: Za stroške neprevzete pošiljke vam bomo poslali račun, ki ste ga dolžni plačati v roku 8 dni od izstavitve. V kolikor račun ne bo poravnan se nastala situacija ureja s terjatvijo.

​REKLAMACIJE PREJETIH POŠILJK

Prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti osebe dostavne službe. Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi ponudnik ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati.

V primeru poškodbe paketa ter vsebine nas prosimo pisno obvestite v roku treh dni od prejema paketa ter nam posredujte fotografije na naš elektronski naslov . Poškodovanega paketa in vsebine ne zavržite, dokler postopek cenitve škode ni končan.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.​

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine GAIALUNA ter: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.​

Komunikacija

​Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.​

Odveza odgovornosti

​Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

​Pritožbe in spori

​Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

​PIŠKOTKI

​Naše storitve želimo narediti enostavne, uporabne in zanesljive. Kadar so storitve opravljene preko spleta, je včasih potrebno shraniti majhne količine podatkov na vaš računalnik, tablico ali pametni telefon. To vključuje majhne datoteke, znane kot piškotki. Piškotki ne morejo biti uporabljeni za vašo osebno identifikacijo.

Te male datoteke se uporabljajo za izboljšanje storitev kot na primer: omogočanje prepoznave vaše naprave, tako da vam ni potrebno večkratno vnašanje podatkov pri opravljanju ene naloge. Na ta način si lahko na primer shranite vaše uporabniško ime ali geslo ali pa izdelke v košarici. Piškotki pa obenem omogočajo tudi hitrejše nalaganje in delovanje spletne trgovine.
Gaialuna.si uporablja piškotke, s katerimi merimo obisk, izboljšujemo uporabniško izkušnjo in občasno pokažemo kakšen oglas. S temi piškotki vas ne moremo identificirati na spletu, nimamo dostopa do vašega računalnika ali vašega brskanja po spletu.

Poleg piškotkov, nujnih za delovanje strani, uporabljamo še:
Google Analytics (anonymized) / pomaga nam spremljati obisk spletne strani Gaialuna / trajanje piškotka: do 3 let
Analitične piškotke (heatmap, Hotjar) / trajanje piškotkov: do 6 mesecev
GetSiteControl / omogoča nam prikazovanje prijav na email pisma in drugih vnosnih form na Gaialuna.si / trajanja piškotka: do 6 mesecev

Piškotke lahko izbrišete ali onemogočite z nastavitvami v vašem brskalniku. Če onemogočite piškotke, vam nekateri deli spletne strani Gaialuna.si morda ne bodo delovali pravilno (nakupovalna košarica ipd.).

Poleg piškotkov, nujnih za delovanje strani, uporabljamo še:

​Želimo vam veliko prijetnega nakupovanja in zadovoljstva z našimi izdelki! 🙂

VPRAŠANJA?

Za vsa vprašanja glede zasebnosti, osebnih podatkov in piškotkov pri uporabi spletne strani Gaialuna.si, nas lahko seveda vedno kontaktirate. Želimo, da se pri nas dobro počutite, zato vam z veseljem priskočimo na pomoč. V času uvajanja nove evropske direktive (GDPR) je odprtih vprašanj veliko, na vsa verjetno zaenkrat še nimamo odgovorov ne mi ne avtorji uredbe. Bomo pa poskrbeli, da z vašimi podatki v ravnamo previdno ter dali vse od sebe, da ne pridejo v napačne roke. Z vprašanji pa nas kar kontaktirajte 🙂